arghh...

idag har det fyndats! jag och mamma tog en tripp upp på loppisen och hämtade en sak jag lagt undan. åkte förbi buktikliten som skulle vara öppet men det var stängt, vi ringde och hon hade bara varit lite dålig på att informera om det. vi åkte in på myrorna istället då, tänkte hitta lite skrot kläder till dagis men det hittades ingenting sånt, men alltid annat skrot som man plockar med sig. blev bara bra grejer idag och ångrade inte något köp när vi kom hem, vilket jag ibland brukar. tack för dagen mor!
-
åkte senare på ica och handlade lite nödvändiga saker och annat gott. till middag lagade jag soppan och den blev rätt lyckad. till kvälls blev det langos.. mmm! sitter här nyduschad och väldigt irriterad.. röd vecka. värt att notera, ni vill inte vara i min närhet på en vecka. jon skjutsar folk till stan och jag väntar här.. ska tända lite ljus för spel ska bli av när han kommer tillbaka. härliga helg. nästa blir det fart.
-
vill slänga in att vi saknar lina, jimmy och milan galet mycket! :(


Kommentarer
Postat av: Lina & Odin

Är precis klar med Odins inskolning och jag är också ute efter lite "slit och släng-kläder" som han kan ha med sig dit. Ett tips, om du inte skulle hitta något på Butik Liten och så, är att åka på barnklädesmarknaden antingen på Vibackeskolan på lördag kl. 10-17 eller den 2-3/10 på BSK. Där kan man alltid hitta något! :)

2010-09-09 @ 10:15:05
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0