fullt upp..

hurrni, det spökar här! det är sant. det är så mycket som hänt sen vi flyttade hit. som verkligen inte går att förklara. självklart är jon helt emot det och säger att det alltid finns en logisk förklaring till allt. men grejen är den att det inte går att förklara, på någe vis! ska skriva en annan gång om allt som hänt här, det är verkligen mysko. fast när det började gå ut över zion så var jag nära att ringa till ett medium (?) men nu är det rätt lugnt, vissa har sina funderingar kring vem det kan vara som gästar här. några nätter nu som zion har vaknat och "lekt" med någon, suttit och pratat som om vi var i rummet med honom. det är verkligen inte likt honom. appropå att vakna så gör han det nu titt som tätt, och jag undrar fortfarande vad det kan vara. dom där gallskriken han lägger av.. kanske mardrömmar vad vet jag, men jag får känslan av att det är något annat. någon värk verkar det heller inte vara.. konstigt det där. dags att byta säng också kanske. fick ju ta bort spjälsängen och slå upp resesängen istället för han fastnade bara med ben, armar och knän hela tiden. ska kolla runt efter en lite större säng men som man kan sätta skydd för så han inte ramlar ut.
-
ska sälja min kära vagn nu också, imorgon ska det knäppas kort och lägga ut på blocket. ska passa på när det fortfarande finns pengar att få för den. faktiskt är det ju så att den inte är speciellt använd heller, i fint skick alltså! och mycket tillbehör osv.. ska istället köpta mig en fin sulky, japp det ska jag! en blå! så det är vad som står på schemat imorgon. ska också in mot timrå på banken, måste ju till sjukhuset med och få nytt recept.. plus att jag ska till lögdö (om vädret vill med sig), och hinna dona inför kvällen då jag ska på timråland.. ser ut som om jag fick ett fullspäckat schema imorgon, suck! nåja.
-
jag ska ta och sova nu, blir jämt så långa nätter nu för tiden? jag vet inte vad jag gör heller, glömmer bort tiden då jag läser runt på internet, jag blir helt bortkopplad.. nåja. godnatt!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0