nope..

idag har jag faktiskt inne hunnit med något av det nämnda.. får försöka klara oss på den välling som vi har i burken nu och sen åka in det första vi gör på måndag och fixa receptet. konstigt det där att receptet var begränsat till 6 uttag då dom vet att zion inte bör äta annan välling.. men vi ska ju faktiskt in om ca 2 veckor och kolla allergin, och jag håller verkligen tummarna! tänk att få se min lilla man få dricka mjölk, äta samma mat som oss, äta en vanlig mjukmacka! hoppas hoppas! för 1 år sedan låg han på 3 mellan skalan 1-5, det kan ske mycket på ett år!
-
och på banken hinner jag inte heller, får skippa det tills på måndag också. jaja.. blev slappt idag med, men ska snart kila över till syster och plocka fram fläskfilé som vi ska grilla senare. sen blir det till att hoppa i duschen och göra sig klar för ikväll då jag förhoppningsvis ska gå med lina på timråland. imorgon ska jag upp till majsan och alex, dom skulle äta kräftor och sen dra ner på timrå, hoppas på en bra kväll även där då det blir lite mer fart än idag.
-
någon som vet varför jag inte kan göra mellanrum mellan raderna??? blir galen.
-
från urkult


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur säger man Zions namn.. Som det skrivs eller uttalar man det Zajon?

2010-08-08 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0