och vagnen går bra? -ja

okey, så zion sov till halv 1 idag. hm. trodde inte bara för att han gick och la sig klockan 10 igår, att han skulle sova mycket längre än vanligt så jag ställde ingen klocka. jag fick till och med gå in och väcka honom. ha! sen skulle han sova en till sväng på dagen men det fick bli en kort sväng. somnade fint ikväll också, gullebarnet mitt!
-
började dagen med kaffe hos kära mor och sedan kom fanny förbi och stannade hos oss i några timmar. vi var bort till pappa en sväng och hämtade en utav två vagnar. tog en premiär runda med den på kvällskvisten och tjohej vad bra den går! jag blev plötsligt så sugen på en frisk långpromenad varje dag, med start imorgon! eller kanske i övermorgon.. jag har nämligen några många kilo tvätt som ska röjas undan. ska tvätta upp hela min garderob och sängkläder, härligt.. sen ska jag få ett skinande rent hem på det, och röja undan lite här utanför. fullt upp imorgon minst sagt.
-
duschen nu och sen hoppa i min stora sköna säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0