ohoj..

tackar tackar. min supersnällasilverbebis la en riktig dyng på mig tidigare idag. märkte någon blött på min arm men tänkte inte mer på det medans jag höll honom i famnen, när jag sen lägger min hand på hans rygg. ja, ni vet. mamma la en blandning av panik- skrik- skratt, jag sprang upp och slängde honom i badet. tack för dessa bajsdåliga byxblöjor av icas egna märke. aldrig igen! men ungen sket små diamanter, ja det var där dom hade tagit vägen från lilla skålen i fönstret i köket. ha. annars har han ätit schampo idag, jag i världens panik sprang ner till mamma, ungen i famnen och jon i telefonen. ringde 112 - giftinformationen. det var ingen fara, men inte bra om han kräktes. han kan ju öppna alla dörrar nu vet ni. nu har jag stängt in alla duschgrejer i en låda.
konstigt nog så känns det nu lite skönt att han ska börja på dagis faktiskt. trodde aldrig att jag skulle säga det.. men jag ljuger inte, det ska bli en aning skönt! är jag en dålig mamma för det? nej.
-
handlat lite mat idag, men glömde det jag haft i tankarna hela dagen. den soppan som farmor gjorde vid vårat besök där ute.. typsikt, imorgon blir det en till sväng. ska handla lite kläder inför dagis också. vips så kan han inte ha ett enda plagg längre. växer som attans nu.
-
ska kila ner till mor och gå igenom mina scrapbooking grejer och fynda lite mer i hennes lådor nu.
-
JAG ÄLSKAR DIG MIN VACKRA TROTSBEBIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte gullig han är Zion =) Ni funderar inte på en till? haha

2010-08-27 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0