check!

jag orkade med all tvätt idag yes! och städningen gick bra med, skulle egentligen ha hunnit med att rensa lite skåp också men det får ligga vilandes några dagar tills då jag hittar orken igen. jag har varit väldigt duktig idag och jag känner mig nöjd. jag hann till och med sy ett par nya gardiner in till sovrummet. då jag lagt zion för kvällen städade jag ur tvättstugan, plockade undan poolen för sommarn och sen gick jag in till mamma och vi låg på hennes säng ett tag och pratade. verkligen mysigt och skönt för min överansträngda kropp. imorgon väntas träningsvärk ha. fick äta biff och sallad hos mor, super gott sen såg vi på lite tv innan jag gick upp. nu ligger jag här och har nyss hoppat ur duschen. gjorde hårinpackning som nu var länge sedan och mitt hår lär älskar det! skrubbade kroppen in på benen kändes det som, smorde in mig med olja så imorgon vaknar jag upp len som en bebis. ett av det bästa jag vet är att vara riktigt ren, ha nytvättade sängkläder.. krypa ner och gno in sig i täcket! har plussat på med två kuddar i sängen också.. längtar till läggdags, men har ännu lite kvar att göra vid internet.

mammas älskade hjärtebarn, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0