-

fanny sov över här inatt eftersom att maria är på finlandsbåten (?).. jag är ju som sagt sjuk så jag orkade inte allt för mycket igår och hon tyckte nog att jag var väldigt tråkig då jag hade lovat henne en tjejkväll men istället låg i soffan nästan hela kvällen. igår hade zion problem att somna också.. han klev upp och öppnade dörren så jag blev livrädd, jag gick och la mig med honom men han kunde inte alls komma till ro, istället satt han och lekte med alla sina gosedjur i sängen. tänkte att med öppen dörr så lite ljus och ljud kom in i rummet så skulle han somna, nej han kom smygandes efter en stund och fick ligga i soffan tills han slocknade.
idag går zion sista dagen på dagis då jag tagit ledigt åt honom fram till nästa år. tomten skulle ju komma idag med klappar till barnen så självklart skulle han få åka dit trots lite snuva! vi båda är också skyldiga till att jon idag ligger hemma här och är sjuk.. känns inte sådär jätte roligt då han måste skippa jobbet.. ska åka och köpa lite nässpray och grejer till honom senare under dagen! ska nog krypa ner med huvudvärk brevid jon en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0