årets julgran

just ja, det är jul här hemma nu. senaste åren har jag varit först på hela området med att julpynta men i år har jag inte alls haft någon lust eller ork och jag känner mig dum, eftersom det är första året som zion är lite mer medveten om vad som händer. iallafall så har jag slagit upp granen, men faktiskt bara för z's skull!
lila, bruna och silvriga kulor i olika former och vita små rosetter. ingenting på toppen än, tänkte faktiskt göra en stor och blaffig rosett där med, tror det skulle vara rätt fint.. och det känns väldigt mycket... jag!
sen att jag trodde att  jag var så duktig med att fixa bloggdesignen själv.. nej! jag ser nu att det på sidan hoppar upp och ner olika gånger man öppnar bloggen. jag vette tusan, måste nog ringa och störa lina lite ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0