bye bye spjälsängen

vilken duktig kille jag har, vi chansade igår kväll och la honom i nya sängen. lyssnade.. han somnade!! utan några som helst problem och sov fram till 9 då han klev upp och väckte mig! jag hörde då han öppnade sin egen dörr, sen knackade försiktigt på min och ropade frågande mamma. väldigt stolt såg han ut, fast samtidigt som "det var en baggis morsan" men jag är så stolt över mitt lilla knyte! nyss ringde jag till timråbo för att höra vad som ska hända här hemma, dom tog bort fläkten i torsdag eller fredags och jag trodde dom skulle dyka upp redan igår och börja fixa här men inte.. han trodde att dom iallafall hade gjort klart zions rum, nej. så hans kulle ringa till dom och höra, sen får väl jag veta under dagen hur det blir. vill så gärna göra fint inne på hans rum nu när sängen är på plats!!
.
vaknade upp väldigt sjuk idag, zion som smittat mig.. har ingen ork för någonting och jag tycker synd om zion som ska stå ut med mig idag. nu ska vi knapra i oss lite frukt, bädda ner oss i soffan och se på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0