döle

Dag 03 – Mina föräldrar
okey, detta kommer svida i mitt hjärta och gräva i och jag hoppas att jag inte "hänger ut" dom allt för hårt.. men iallafall, min mamma ewa och min pappa jan separerade, vilket år det nu var? jag tror jag var kring 11 år iallafall. pappa var hos oss jämt ändå på nygatan i radhuset vi bodde i, efter ett tag så flyttade vi tillbaka till pappas hus och sen bröt dom igen, fast det var nog bäst så men vilket barn vill egentligen inte att sina föräldrar ska hålla ihop no matter what liksom? jag ville det men nu vet jag att det var bäst så och båda är nu väldigt lyckliga på varsina håll! jag värderar dom högt, mina föräldrar. jag älskar dom från djupet av mitt hjärta. även om vi inte alltid rings varje dag eller på en vecka eller mer så vet jag att dom finns där i vått och torrt! mamma bor i lägenheten under mig och pappa bor borta i fagervik och fortfarande i huset som jag växte upp i, men där springer nu istället mina två småsyskon och sätter sina spår i huset. mina föräldrar är dom vackraste och underbaraste, för jag blev ju till haha.
Dag 03 – Mina föräldrar
mina föräldrar är båda en underbar mormor och morfar. dom ställer upp och finns där alltid! zion blir glad av att träffa dom för båda sprider mycket glädje och leker med honom. jag har mamma i lägenheten under mig och pappa bor kvar i fagervik i huset jag växte upp i. jag vill tacka båda för att dom har haft så stort tålamod med en dotter som jag haha.
.
jag har sån sjuk tandvärk, jag kan inte öppna käken och då heller inte äta riktigt. den där tanden längst bak fick jag för ett tag sedan men nu har den börjat krångla på detta vis. bör jag dra den eller ska jag avvakta? men hur länge i så fall? det gör så ont!! det gör mig så irriterad och så osugen på allt! tusan!
.
liten rolig grej att göra på myheritage.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0