nöt

eftersom att allt har varit skevt här på bloggen för vissa t.ex "lådor" som sticker ut och sånt därnt så tog jag tag i saken själv förut, och jag lyckades! till och med så bytte jag ut en bild och sen la jag till bilden på mig och jon. tycker sånt där piller har verkat vara svårt förut och har inte alls kunnat förstå hur lina kan ha suttit med min blogg så mycket och ändrat, men om jag lyckas med dom där små justeringarna så kanske det inte är så svårt som jag trodde. nåja, jag och zion har legat helt orkeslösa i soffan idag, både skönt och jobbigt. nu ligger lill kisen i sängen och själv ska jag ta mig en kopp te och dra mitt stora täcke till soffan och ligga där. hoppas det är något bra på tv ikväll. jon valde att inte vara med mig idag eftersom jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0