mina syskon

Dag 11 – Mina syskon
min stora syster, herre gud vad vi har bråkat i våra dagar som små men ju äldre vi blev och klokare så har vi kommit varandra riktigt nära och det är henne jag ringer då jag har något spännande att berätta eller något sorgligt eller vad som helst. hon är en väldigt massa bästaste storasyster någonsin! och dom små, ja dom små är helt underbara! jag kommer alltid att finnas för dom när dom vill. synd bara att jag träffar dom så sällan, meja lite mer eftersom hon går på samma dagis som zion och varje morgon när vi dyker upp får jag en stor kram, samma vid hemgång.. men det är en helt annan grej, jag önskar att jag träffade dom båda mer.
det är snart ny dag så..
dag 11 – mina syskon
min stora syster, herre gud vad vi har bråkat i våra dagar som små men ju äldre vi blev och klokare så har vi kommit varandra riktigt nära och det är henne jag ringer då jag har något spännande att berätta eller något sorgligt eller vad som helst. hon är en väldigt massa bästaste storasyster någonsin! och dom små, ja dom små är helt underbara! jag kommer alltid att finnas för dom när dom vill. synd bara att jag träffar dom så sällan, meja lite mer eftersom hon går på samma dagis som zion och varje morgon när vi dyker upp får jag en stor kram, samma vid hemgång.. men det är en helt annan grej, jag önskar att jag träffade dom båda mer.
dock är bilden 3 år gammal tror jag, på ett ungefär iallafall.
också gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0