lugn dag

tung dag. slut i ryggen efter att ha suttit några timmar med amandas hår.. det fick bli hennes julklapp. får börja ta betalt snart.. har också tvättat idag men mamma har varit snäll och hängt på tork, in i torktumlaren och även fyllt nya maskiner.. det var jätte snällt av henne, för jag kände egentligen inte alls för sånt trams idag. ringt på ett jobb också, och i januari ska jag på arbetsintervju. några timmar leder det till iallafall, och det är ju alltid mer än vad jag har just nu. känner mig hög på socker just nu, klunkat i mig julmust till förbannelse bara för att jag har en hel platta i kylskåpet..
ska nog bädda ner mig i sängen snart med en kopp te och en bra bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0