<3

jag känner otrolig lycka och samtidigt sån stor olycka och oro..
jag är så glad för att lina och jimmys lilla prins Milan har kommit till världen. en riktigt vacker bebis, väldigt lik sin mor. jag längtar galet mycket tills vi är välkomna ner för att hälsa på, zions lilla kusin! grattis så mycket till den lilla familjen! ser ni hur vacker den lille är?! kan inte sluta kolla på honom och längta efter att få mysa med en sån liten krabat igen, få lukta bebis på hans lilla skalle. varför luktar dom så gott egentligen?
-puss på dig min lilla kusin/zion
mitt upp i all lycka så är jag så orolig för lilla meya. jag blir så arg på sundsvalls sjukhus. har aldrig trott gott om stället men nu har dom ju verkligen bevisat att dom (finner inget annat ord)-suger!!! nåja, vi håller tummarna för att detta ska gå bra, jag är nästan säker. jag hoppas att det är så. verkligen.
ska vila en stund nu, rensa huvudet lite.. jag kommer tillbaka med en uppdatering om mitt liv då. ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0