ÄR ZIONS KUSIN HÄR SNART?! :D

bestämde mig för att följa med mamma upp till pelle idag, ville inte ta min egen bil upp eftersom den slukar så mycket bensin.. så när jag ska hem får jag ta mammas bil, känns mycket säkrare då också. idag har vi varit ute hela tiden, solat och jag har fått lite färg faktiskt och imorgon hoppas vi på mer värme och strålande sol. zion har badat i en liten balja och plaskat på. vi gick ner en sväng till stranden också och jag doppade mig, sen blev det bråttom hem då mamma sa helt plötsligt vi skulle gå också pelle smartas sa att det var för dom såg en blixt, tack! haha jag som är så rädd. zion blev arg för att han ville fortsätta bada men jag ville bara in jag. fast vädret vände och kom inte emot oss, skönt att slippa! på vägen upp fick jag världens stöt, då jag klev på en sladd som går från kostängslet. kunde inte röra benen på en stund, bara knastrade till under fötterna på mig och mamma och pelle hörde det till och med haha. jadu.
.
nu har vi slängt zion i säng och ska sitta framför tv en stund och prata osv. dricker lite vin med mamma och har det gott här uppe på logården. vi hör zion genom babyvakten som inte riktigt somnat än och ligger och snackar, så mysigt att höra. vill bara gosa ner mig uppe med honom och kramas, min lilla fis.
.
(måste göra punkter för annars flyter texten ihop när det är sparat och publicerat)
.
fick ett samtal från jon förut som sa att jimmy var påväg hem från sitt jobb till lina som ligger hemma med kraftiga förvärkar.. äntligen har det börjat!! ringde upp henne lite snabbt för att höra hur det var med henne och hon var mitt upp i det onda och kunde knappt prata, önskade henne lycka till och allt. sen ville hon att jag skulle ringa till mamma deras för hon visste ingenting, ringde och ringde men det är alltid upptaget där hemma. men tillslut så svarade hon och hon fick ju världens chock, men hon var super glad att få höra! jag sitter här nu och kan inte riktigt slappna av, hjälper lite ända härifrån och spänner magen omedvetet, imorgon vaknar jag upp med ett sixpack hah. jag vill att bebben ska komma nu nu nu! lilla milan, zions kusin.. jag längtar efter att få lukta på nyfödd bebis! hoppas verkligen att allt går bra! LYCKA TILL GUMMAN!!! .. och jag hoppas att den kommer väldigt snart, inte att det är falskt alarm och ni får vänta ännu mer. åååååå BEBIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0