lilla milan....

idag åkte vi ner till ilsbo och hälsade på nyblivna föräldrarna jimmy och lina, och såklart charmbarnet milan. så vacker bebis, otroligt! finner inga ord ens, jag vet bara det att den lilla människan jag såg idag var det vackraste jag sett, efter zion då hihi.. fick lukta på hans lilla söta skalle, hålla hans små händer och smeka hans kind.. jisses vad det får en att vilja skaffa ett syskon till zion, nu, på en gång! får tårar i ögonen av lycka när jag tänker på den lilla varelsen som kommit till familjen. vi blev kvar där i några timmar. jon och jimmy åkte in till hudik på "streetrace" vet inte riktigt vad det är för bil jimmy har, men han hade iallafall kört två gånger och det hade gått bra. zion har varit som fan själv idag alltså, varit på allt han ser och inte lyssnat för fem öre, jag vet inte om det var för att någon annan fick lite mer uppmärksamhet än han just då men han är ändå världens finaste kille och börjar bli så stor nu.
nu ikväll så känner jag att jag lika gärna skulle kunna gå och sova nu, är så trött och slut. men blir nog vaken några timmar till, om det inte blir så att jag tvärslocknar här i soffan och vaknar upp om någon timme och är pigg.. återstår att se.. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0