en bra dag..

ja så idag har det inte hänt allt för mycket heller. gick ner till mamma strax efter vi vaknat och snicksnackade lite. blev nästan genast iväg skickad på lite uppdrag åt henne, och jag ställer mer än gärna upp. dessutom behövde jag själv uträtta några ärenden så det passade mer än perfekt. när vi kom hem igen fick jag min dagliga dos kaffe av mamma och sen gick vi upp till oss igen. vi dansade lite vilt hemma i lägenheten så att zion skulle bli lagomt trött för att kunna somna och sova sin lilla mitt-på-dagen-lur. försöker hålla mig till en svängs sova nu, blir så knasigt då han ska sova två gånger om dagen i ca 4 timmar sammanlagt, sover han en gång ligger han kanske i 2-2½ timme.

men ja, sen kom jon ner en sväng och jag skjutade mamma bort till någon strand bortöver för hon skulle ha en liten tjejfest med gun och jane. väl hemma igen så packade vi ihop lite saker och gick ut och lekte. maja, alex och rickard svängde förbi då dom sett oss, det var ju väldans trevligt! efter det så åkte jon hem och jag packade ner fisen i vagnen och tog en promenad bort till mamma och dom, det blev ett kärt välkomnande av damerna. zion fick bada och han fick aldrig nog! kan förstå honom vad svalkande det var. orkade inte stanna så vidare länge så vi gick hemåt. zion gick och la sig och här har jag suttit typ.
hade tänkt skriva om en sak som på senaste dagarna har stört mig så mycket men det får jag ta en annan gång. nu ska jag baka lite scones faktiskt! ha, sent men är så sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0