natt bloggning om ingenting..

hade tänkt att sy om lite kläder ikväll, men istället hamnade jag nere hos min kära mor för te, prat och lite tv. jag har ju blivit så smal så jag ska sy in lite kläder så att dom sitter bra igen. har börjat äta som en tok nu, och hela tiden typ. men inget verkar ju hända? jaja, ska testa äta dom där shakesen som jon har så får vi se.
imorgon ska jag ta och sätta igång med sovrummet. sätta upp speglarna, och jag tycks få göra det själv.. men det blir nog bra. sen ska jag försöka få hit byrån, dock jobbar pappa imorgon men kanske får tillgång till garaget i någon minut ändå. imorgon kommer troligtvis min baddräkt hem för tredje gången, och ja..tredje gången gillt, eller? hoppas hoppas!
-
ikväll har jag en sån där mammakärlek till grabben då jag bara vill gå och slita upp honom och gosas. blev lite surig på honom förut idag då han puttade ner en vas med massor med små vita kulor i och blommor.. och det var bara för att vara jävlig, så han åkte i säng klockan 7 faktiskt.. har lite smått dåligt samvete, finns ingen anledning egentligen eftersom jag inte blev arg på honom så att jag visade det men att han fick lägga sig då liksom.. jag vill bara krama om honom och få en puss, på tal om puss så gör han det med öppen mun haha så söt. försöker för fullt med att få honom säga bob, då blir farbror emil stolt! :)
slänger in lite blandade bilder.
-
tavlorna låter jag sitta kvar eller byter placering i rummet bara. vänster: pappa och farbror som små. uppe: gamelfarmor och farfar. nere: farmor och farfar när dom gifta sig, så vackra! höger: pappa och thereses bröllop. skulle vilja få det lite nötta stuket på dom nyare fotona, eller alltså på själva papperet, men hur? tur att google är min bästa vän.
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0