finemang!

igår hände det grejer här hemma i min fina trea. tänkte ju sätta upp speglarna som nämnt, men fick fler av mamma som också hade mitt namn på sig och då började jag med att sätta upp dom borta i hörnet som var så tråkigt innan, dock känns det lite grötigt och för mycket på en och samma vägg men samtidigt tyckte jag att det blev urgulligt. jag har en helkropps spegel, äntligen! den lilla stolen som tidigare stog där flyttade jag nu till andra sidan sängen, och den ser nu väldigt ensam ut så jag måste få upp något mer där. sen blev det till att dra på lite vit färg på zions "blöjkorg", inte för mycket.. jag vill att det ska lysa igenom lite av sin ursprungliga träfärg. åå vad jag är nöjd! kanske dyker upp fler projekt ikväll. ja, just ja! jag ska ju leta fram mina fina spets gardiner jag lyckats tappa bort(?), sen göra söta lappar. slänger in en bild på dom senare. vet exakt hur jag vill ha dom. frågan är bara om jag har allt material som behövs hemma.....
-
annars, idag har jag och mamma farit runt lite överallt. vi kollade smått på ett hus, eller ja. vi kom inte innanför grindarna men ändå. vi åkte till plantagen, och tur att jag inte visste att jag hade pengar på mitt andra kort då för annars hade jag handlat väldigt mycket. finns så mycket fint där! nå, sen var vi på banken och pratade lån och jag öppnade ett bankfack där zions guldring ska få ligga i 17 år tills han blir myndig. var också på timråbo, vill bara säga att det handlar om grannar.. igen, men nu i huset mittemot. uhm.
-
ja just, vi var ju in en sväng till moster på hennes jobb. hittade ett super fint nagellack, på rea också! visste inte att händerna och naglarna kunde se så "friska" ut! super fint. väldigt lös och lätt att måla på och lite lite vitt blir det, annars blankt och så. ser ut som fransk manikyr också faktiskt, för att det blev ljust i topparna. nå nu har jag rört till det här så inte ens jag förstår vad jag skriver om. ja, så fick jag en jätte bra fotfil och en borste till naglarna, så snäll min moster är! ja men nu ska jag ta och röja upp lite här hemma och sen äta en god middag, senare film och gotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0