--

tidigare idag så slängde jag zion i vagnen och sen tog vi en joggingtur. det var skönt och gick rätt bra med tanke på att det var väldigt länge sedan nu, men fick dock blodsmak i munnen. zion slocknade framåt lutad i vagnen också, varken snyggt eller skönt haha. han sov fortfarande när jag kom tillbaka så då hämtade jag datorn och la mig ute i gräset på en filt tills mamma kom hem och bjöd på fika. hade även lagt plånboken bak på bilen? på den där randen som går nedanför bagageluckan haha. tur att den hittades av en fin människa. varit mer toppen än botten idag faktiskt. dock rusade j in och ställde till liv här tidigare idag också då jag och zion vilade i soffan. men trots det så är det bra. kilade bort till syster en sväng förut och planderade lördagen. och nu när zion har somnat ska jag gå en prommis med dilba och sen kika på fotbollen. 


aldrig mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0