aihpfgåoahgå

igår for vi en tripp ner till gnarp för att gratta mormor. rätt mycket folk där, det var trevligt. två grabbar som var där var hur gulliga som helst med zion. gungade honom i gungan och ville kramas med honom hela tiden. dom hade inte varit tillsammans med en familj på det viset förut. synd att jag inte kunde prata med dom så mycket bara då jag inte kan engelska, men några meningar lyckades jag säga iallafall. det bjöds på god mat som mamma hade lagat ihop, yum. vi kom hem rätt sent men zion hade ju ändå sovit i bilen, idag sov han till 11.. och jag fick väcka honom till och med. helt galet. men det var skönt för mig med en riktig sovmorgon också, var vaken rätt sent inatt.. igen.

just nu sitter jag hemma hos syster, stefan kom hit kring 10. dom ska på bio ikväll men vet inte om jag ska följa med. imorgon blir det utgång iallafall. ska bli roligt. tänka på annat.

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0