j style..

ännu ett svek och jag vet inte hur mycket mer mitt hjärta klarar. då man ställt in sig på en sak, för att verkligen lägga ner energi på det så blir man huggen i ryggen. jag lovar, det är inte skönt. för mitt eget bästa så går jag vidare utan att lämna en tår efter mig.. fast på riktigt så har dom kommit, en hel drös. jag finner knappt ord. igår slog mitt hjärta för den sak jag trodde var rätt efter alla funderingar kring det men idag slår det för att strax explodera och gå i mer än tusen bitar. varför vill en person såra mig så fruktansvärt, om och om igen? jag förstår verkligen inte. jag är ingen ängel själv men så kallt och hårt detta slog till mig, det är något jag inte klarar av. det sägs att sjödins släkte har styrkan när det behövs, men jag känner inte till den.
kan någon ge mig en värmande hand att hålla, en mjuk axel att gråta ut emot, en famn för bara mig ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0