makalöst

stackars människa med så låg självkänsla så det är inte sant. jag menar, vem verkligen anstänger sig ända ut till tårna för att försöka locka fram det mista lilla svartsjuka hos någon. tro mig jag slutade bry mig för länge sedan, och själv behöver jag inte anstänga mig alls. det kommer till mig ändå, dom små sakerna som du går igång på.
det är bara löjligt skrattretande. och jag säger det igen jag vek mig bubbelt och vred mig tre varv. nukommer jag inte loss. attans.

har varit in till stan idag och det var väldigt nyttigt samtal vi hade där jag och pernilla, nu lägger vi i första växeln och gasar på. stockholm nästa. min kompanjon verkar rätt lame så jag kör mitt eget race då troligtvis.

nu ska vi ut och dona på lite, sen blir det test av lite produkter och lite bokningar ska jag också hinna med. någon som är sugen på att ha en hudanalys hemma hos sig nästa tisdag? kanske? ja?

har du en famn för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0