natten nu..

idag blev en bra dag. var ute och hoppade lite studsmatta med zion på fm sen åkte vi med mamma in till stan för hon skulle uträtta lite ärenden, sen svängde vi också in på gottgruvan, ett måste om man är nära. hittade lite saker till hemmet, sån där doft grej så nu luktar det underbart i hela lägenheten. hittade också en drömfångare helt i zions stil, haha. jag gjorde ju en till honom för ett tag sen men den har han gett sig på och dragit bort alla fjädrar så den nya köpta passar perfekt ovanför hans söta lilla skalle om natten. for också en sväng på ica och handlade lite nödvädiga saker. sen hem och jag grillade med sara och johan och det var supergott! ungarna blev varm efter allt hoppande så vi fyllde den lilla poolen och dom fick skutta i och plaska bäst dom ville. jag hann inte ens ta av zion blöjan innan han hoppade i. premiärbadet blev lyckat, han var lycklig, jag blev överlycklig av att se han så glad. sen har jag donat på lite här hemma, z var så trött redan vid 7 så jag slängde honom i säng. dags att sova nu för min del då för det lär bli tidigt imorgon bitti. blev lite ändringar tidsmässigt efter natten hos gammel farmor och farfar, men vi klagar inte. nu hinner vi med så mycket mer på dagarna!

imorgon blir ännu en dag med passning av dilba, men klart jag ställer upp för min kära mor då hon behöver det. sen vet jag inte vad som väntar, troligtvis något spännande och alldeles, alldeles underbart! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0