oo happy day

tre saker gjorde min dag! för det första fick jag äntligen hämta hem min kära lilla mobil, det var moderkortet(?) i den som hade knasat. jag som trodde att dom skulle skylla på nån fuktskada men då hade dom fått på fingrarna, för det hade varit helt omöjligt. kan tänka mig att dom bara säger såna saker ibland för att slippa betala ut nya grejer eller så. nåja. andra grejen var att jag såg våra gamla grannar på vägen hem som vi verkligen avskydde. jag skrattade så jag kiknade alltså. och den där stackars lilla grabben fick gå och bära en tung matkasse, han fick ju fasiken stanna och ändra grepp hela tiden. vilken morsa hörrni. nåja. tredje grejen var såklart zion. bara att han finns i mitt liv. min underbara onge.

nej nu ska jag sova . godnatt peeps.
ohfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0