smörja

herre jisses hade skrivit ett bra inlägg och såklart att internet ska börja krångla precis då när man ska publicera. nåja. dagen har varit helt okej förutom allt tjaffs med mitt hår. i wanna be a blondi so fucking bad, men att jag aldrig lär mig av mina misstag och att jag inte kan bli tokblond på en gång. så några många kronor fattigare så slutade jag ändå i någon nyans ljusare bara. men jag nöjer mig så ett tag. vill också vara sommarfin men jag är så tråkig än så länge, och så typiskt att jag ska slå i benen överallt också så att jag inte kan ha klänning eller shorts förän dom har läkt riktigt. ser inte så vackert ut. var ner hos mamma förut en sväng för det var någon snubbe där som visade en sån där luftrenare, plus att jag fick damsuga först med en vanlig damsugare och sen den som han hade med sig, fy så mycket den vanliga missade. han visade på filtret och det var nästan lika mycket som jag först hade damsugat upp. tvi. det var knappt så att jag ville gå hem till mig själv efter det, jag som har sån städnoja ändå liksom. mötet ikväll blev inte av heller, tänk att det alltid ska vara sånt strul, men iofs så sätter dom mötet på sån taskig tid för oss så det är inte så konstigt.

nu ska jag slänga mig i ett skumbad med någon bra bok, typ flugornas herre, tycker den är så rolig och charmig. tråkigt att man inte kan mysa med ljus så mycket nu eftersom det är så ljust ute redan, men jag ska absolut inte klaga det är ju sommar tider!!

tänkte slänga in en låt också men har glömt hur lina förklarade hur man gjorde. det är säkert busenkelt men tänk på att det är jag som ska göra det. inte alltid så lätt då.

zion zion zion zion zion zion zion zion <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0