UNDERBART!

kan ni förstå?! jag har helt galet svårt att fatta att det är min alldeles egna dator jag sitter och skriver på just nu. min farmor och farfar är dom bästa! gud vad dom har skämt bort min alltså. jag skäms för tusan haha. men är så otroligt glad över min nya kärlek, den är så fin och så bra! blev helt svettig och skakis när jag öppnade paketet och såg en datorväska, oh my.. kunde aldrig på fullaste allvar tro att jag skulle få en splitter ny dator alltså!! jag som inte ens önskade mig någonting alls, nada, finito i present. jag ville inte ens fira och så fick jag denna skönhet!
fick även den efterlängtade klänningen från me&i av pappa, therese och barnen. har frågat ända sedan vi var på det partyt om T hade hört något för jag skulle få köpa den billigare av den där tjejen men så var dom så luriga att dom väntade och gav mig den i present, den är så gullig, DOM är så gullig! ett sött hjärta fick jag också som meja hade valt, sånt fint med ett tryck med rosor. fick ett härligt set från apoliva med dusch creme, lipbalm och hud lotion av uffe annika och barnen, doftar underbart! plus att en fin blombukett väntade på mig där ute också från mats, katrin och christian. dom står så fint här brevid mig nu. tack alla snälla fina underbara människor!

haft fullt upp som vanligt dom senaste dagarna, hua.. jag hinner knappt med mig själv. imorgon ska vi ha ytterligare ett möte här hemma och att fixa folk på knappt 3 dagar är verkligen en utmaning, men vi får göra vårt bästa bara. ingenting är omöjligt! idag var jag och sara ute och målade våra bänkar som vi snickrade ihop igår. gjorde söta tryck på dom med olika mönster, en med fjärilar, en med blommor och en med stjärnor tror jag det var. dom blev fin och imorgon blir det flytt bort till grillplatsen. 

ikväll har jag varit hos sophie och vi började med att laga till tacos och hade en mysig middag alla 7 vid hennes lilla soffbord hehe. sen bar det av till bion, vi såg sex and the city 2, väldigt bra och rolig film. längesedan jag skrattade så mycket. eller ja det ligger jämt upp med hopp stunden på studsmattan idag med zion haha. min lilla kille.. ja med grattis så mycket på min lilla kärring som fyllde 22 idag! den lilla lyxpäran fick en altan i present, så fint hon kommer att få det där i sommar. det är min tjej det, och där ska det drickas många koppar kaffe i solen för min del ha!

nu ska jag ta tag i lite skrivande och kolla upp lite nummer m.m.. mamma kommer med en skrivare imorgon, underbart! gud vad jag blir bortskämd.. fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0