dagen..

så.. idag har det varit ännu en hektisk dag, började med att åka ut till farmor och farfar en sväng för att visa infohäftet där. blev påmind om hur galet mysigt det är där ute om sommaren tillsammans med världens finaste människor, så det blir många fler besök! bara att allt är så.. grönt (?) haha. frisk luft, och så mysigt som farmor gjort på altanen och på tomten.. åå!
fick dra vidare bara efter 20 minuter ungefär, för J skulle in med sin tand till läkarn. sen skulle jag egentligen ha åkt och kollat efter brillorna + lämna tillbaka häftet igen. men självklart skulle jag ta och glömma det. nåja. åkte sen hem och dumpade zion hos moster och kusin en stund för hon ville så gärna leka med honom, toppen då fick vi laga mat i fred. och hoppsan så var klockan helt plötsligt 4 och vi skulle vara borta på dagis på föräldramöte, så fort in i bilen och som tur var så var vi inte sist, vi kom på andra plats kan man säga. så roligt att komma dit igen, och nu är det liksom min son som ska gå på samma dagis, på samma avdelning som jag en gång gick på också. mycket var sig likt, fröknarna jobbar kvar. zion ska även få gå tillsammans med min lillasyster, sweet. hon kommer ta hand om honom fint den lilla pärlan.

såg på det regnar köttbullar idag tillsammans med ronja och sara, haha rätt rolig film faktiskt. zion mosade popcorn i hela soffan och det gillades faktiskt, då måste jag alltså ta en storstädning ju, efter att jag varit i stan en sväng på fika och snack med pernilla. blir nog en bra dag imorgon.
hoppas att mitt efterlängtade paket kommer på posten imorgon också!! då jädrar ni!

nu ska jag läsa lite aftonbladet och sen så blir det nog ovanligt tidig kväll jämnfört med andra kvällar, heuheu.
måste ta med zion till drakborgen snart igen också, vill se han så där riktigt galet lycklig, glad och hans ögon glittra. puss på min fina lilla kille. by the way så ploppade två små gaddar upp idag! jag skrek av lycka och han såg verkligen ut att tänka hur löjlig jag var.. skrika över två tänder va..  men ni förstår inte, minsta lilla grej med honom nu är helt otroligt. att få se en så liten varelse bli en hel människa, med tänder och allt! haha. gud så mycket jag älskar honom. ni som är så dum och tror att jag ångrar mitt beslut om att behålla det lilla barnet jag hade i magen då är helt sjuka. aldrig, jag gjorde helt rätt. det är det bästa jag någonsin gjort!

baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0