ett ljus i tårtan

jag är tillbaka på blogg.se jag vet egentligen inte varför men allt känns så mycket lättare. och lina fixade ju så snällt fint åt mig, tack gumman!

idag har det bakats, det har bakats mån tro, det har bakats mycket idag.. eller inte.. en fet muffin till zion som blev helt mosad men med lite glasyr på och något god fyllning så lär han älska den. vi gav oss också på att baka en rulltårta, också den helt misslyckad haha. vi får se vilka gäster som kommer och dom som inte dyker upp kan jag garanera att dom läst min blogg. haha.

inatt klockan 01.04 är det ett helt år sedan mitt lilla hjärta kom ut till världen. tiden har gått så fort!
jag är så stolt!!!!! jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg du fått :) pussa lill killen grattis från mig <3

2010-05-06 @ 20:55:08
URL: http://emeliebergstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte skriver så mycket nu =S

2010-05-16 @ 16:13:19
Postat av: carolina

det blir mer framöver när jag skaffat en egen dator :) tycker också att det är väldigt tråkigt att inte kunna skriva så mycket och ofta som jag vill.

2010-05-23 @ 20:54:14
URL: http://ckra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0