full rulle..

igår hände det mycket här hemma, stor förändring men inte nöjd.. mötte upp jenny en bit bort sen gick vi hit och satte oss utanför, hon var helt slut efter en promenad runt hela fagervik och det kan jag förstå! sen blev det världens samlig här utanför, sara och ronja kom ut. maud strax efter, sen kom mamma.. och helena. sen ante och matilda, sen även gun haha. sen kom även maria, fanny och sara. vi höll på att sätta ihop stundsmattan, vilket slit och jag hurrar för att det bara behöver ske 1 gång om året. att ta ner den är jag inte med på! mina händer tog väldigt mycket stryk! zion fick skutta omkring också och det blir nog en favorit i sommar haha.

idag ska vi bege oss ut och fixa till grillplatsen i skogen så att jag kan ordna en grillfest framöver. det syns ju att ingen har gjort så speciellt mycket åt sakerna runt huset här och det märks när grannarna kommer ut och är glad att det är någon som gör det. vi har äntligen fått dom att byta ut leksakerna i lekparken också, jag menar det bor 4 barn i huset nu och dom är ofta ute och det har inte blivit något gjort där sen typ 95 ha! dom drog iallafall upp alla stickbuskar igår efter att jag sagt åt dom att det inte går att ha så. jaja..

nu ska jag göra lite lunch sen ska lillen sova och jag ska traska ut:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Bor du i hus nu? Eller vart bor du? =)

2010-05-19 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0