kasst..

ikväll vet jag inte vad, kanske gå upp till jon en sväng om han ändå bara kunde ge timrå fingret. man borde ha lärt sig hur timrås människor funkar efter bara en vecka alltså. tvi det är ett smutsigt ställe. men men, det är upp till var och en vad man väljer att lyssna på för crap :)

förövrigt så känner jag mig väldigt duktig då jag har städat nästan alla skåp hemma, rensat ut och hoppsan vad det blev mycket plats över till annat. fast då ser ju förrådet nere värre ut nu men det är något jag får ta tag i vid senare tillfälle. har kommit på så många fler grejer nu som jag vill göra här hemma, det kommer blir så fint. ska börja med att slänga bort den nedrans hyllan jag har vid sängen, som nämnt förut. pappa skulle hjälpa mig med det och samtidigt frakta hit en fin byrå med spegel som står hemma hos pappa just nu. kanske måla om den vit eller låta den vara som den är men den kommer att passa så mycket bättre i mitt sovrum. djupa lådor är det i den också så då får jag undan lite fler saker som bara står och skräpar men ändå så används det ibland.

imorgon är det lite firande för mig och sophie. ska bli roligt att se vad kvällen har att erbjuda.
på söndag är det morsdags firande och lite kalasande för mig också ute hos farmor och farfar, ska bli mysigt. älskar min familj. appropå det så saknar jag ihjäl mig efter zion, det är så ovant att ha honom ifrån mig så länge. saknar hans hyss han jämt hittar på och allt mys, alla kramar och pussar. låter som om han är borta från mig för alltid, men han kommer ju faktiskt hem om någon dag hih. mammas lilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0