tvi på tjugoen ljus...

tiden med zion nu är så galet rolig! men samtidigt väldigt jobbig då han har blivit väldigt mammasjuk, men samtidigt är ju det också väldigt mysigt, haha. då jag får massor med kramar och pussar och känner mig verkligen älskad.. men alla nya saker han hittar på varje dag, det är så roligt att se. min lilla guldklimp!!
jag är så stolt, han är min, min son!
herre jisses, imorgon fyller man år också.. har bestämt att det ska bara bli en vanlig dag. lina och jimmy skulle komma förbi för dom hade ändå vägarna förbi till sundsvall. sen kanske sophie skulle komma förbi. vi får se. birsta ska jag och mamma till också, få se om jag finner några fina tygstumpar så att jag kan sy lite roliga saker. lite sommar fräsha grejer som ska fram nu ju, och vad är roligare än att sy egna saker så att man kan sätta personlig prägel på dom :)

på söndag blir det lite kalas för mig ändå och morsdags firande ute hos farmor, det kommer att bli toppen. så mysigt att träffa familjen eftersom det är så sällan nu.. men jag har ju nästan bara mig själv att skylla.. jag ska ta tag i saken och sluta gnälla. saknar jag så åker jag och gästar hädanefter!

lämnade in min luriga telefon idag, så jag hoppas att det går fort på servicen.. längtar efter den, jag kan knappt använda en vanlig knapptelefon längre.. det går inte. jag börjar ändå peka på displayen!

ja, nu ska jag lämna detta och isället invänta finbesök.
tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0