jag slapp blåsa..

jag sa ju att jag inte ville fylla år! började dagen med att åka med mamma till birsta och där fick jag köpa mig ett par sängkläder, toppen. helt utmärkt. ett plus är att det är ett dubbel täcke, så nu kan ingen slita sig ifrån att ge mig värme när jag behöver det och inte heller ta sitt eget täcke och vända sig om! jag är nöjd. sen hann jag mest bara komma hem och städa undan lite innan jimmy, lina och magen kom och hälsade på och med sig hade dom present, fast än jag sagt att jag inte vill ha något, men i fann jag ett par super fina örhängen och ett halsaband. tack som tusan! vi följde med dom in till stan en sväng och kollade på billjud.

kom hem och syster kom förbi en sväng. fick också sängborden till sängen så nu är den komplett och den passar så fint i mitt sovrum. var ju tvungen att göra om lite då också så nu är allt i vitt istället för svart. ska också ta och göra mig av med en stor hylla jag har framför sängen och istället göra en spegelvägg, men vem som har tid att hjälpa mig att borra vet jag inte än.. senare kom även sophie förbi med gofika som vi åt på balkongen medans zion hade total slocknat i sängen efter att jag smekt hans hår lite, sån mysig liten pojke jag har alltså. therese kom helt plötsligt in genom dörren också och med sig hade hon en jätte fin bukett med blommor, så söt hon är! sen lämnade dom båda mig och ensam blev jag kvar, zion hade då också somnat för kvällen. och här har jag suttit, har också tagit mig ett lyxigt skämma-bort-mig-själv bad. åå.

jag ville inte ha något firande idag så jag är helt nöjd med det som varit! jag har sluppit tänka så mycket på att jag faktiskt fyller... 21.

nu ska jag fortsätta lyssna på skaburbian, sen sova. lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0