krå

för att göra en lång historia kort om mitt nick.
carolina är mitt rättstavade namn, folk började skriva med k, alltså karolina, och istället för carro blev det då karrå, och en ännu mer förkortning krå (som bara två människor ff kallar mig, förr alla) och eftersom inte å alltid går hand i hand med internet och alias så blev det då kra (kra.blogg.se t.ex) och för att göra det ännu mer invecklat så valde jag att skriva ut mig som ckra, alltså vet både folket som stavar mig med k och dom med c att detta är jag. hm. där fick du din förklaring anonymaren :)
-
lämnat kisen på dagis, ska sätta mig och skriva om cv nu och dra ut på papper nu när mamma köpt nya bläckpatroner.  måste försöka låna bil i veckan! måste ha jobb nu, måste ha jobb nu! satte löshår på matilda igår kväll, blev toppen snyggt på henne då hon hade perfekt hår för detta. senare idag kommer amanda ner hit och hon ska få sitt fastsytt. blubb, på återseende!
älskar mina nya liknande madicken-skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0