6 dagars summering..

oh nu har det tatt en väldans lång tid sen jag slängde in något här. men det är faktiskt så att mor lilla inte varit hemma. får gå några dagar bakåt.. i fredags var jag med cc, lina och majsita. vi köpte lite gotta och skulle egentligen plocka fram garn och stickor men så blev inte fallet, vi fastnade vid scrapbooking istället. på lördagen var jag med jon och ja.. gjorde inte allt för mycket tror jag? låg i soffan med täcke, såg tv med 20 ljus tända i rummet.
det känns som jag gjort mer vettigt i helgen som var men jag med mitt minne..
.
i måndags startade iallafall allt stress, gick på aktivator och i mina öron låter det helt fantastiskt att det finns såna möjligheter för unga vuxna, i lilla timra kommun! jag och en gosse till är i gruppen, det skulle varit fler men dom var "sjuk", jag vet inte jag. fick låna bilen av farmor så allt farande mellan dagis och timrå blev lättare, hon är guld värd. ska också anmäla mig till sambandet och framsteget. sambandet främst pga mina rygg- och handledsproblem, framsteget för plugg och praktik. men jag undrar.. medans jag går på det där(för jag vill ju ha jobb), tänker jag fortsätta söka arbete men om jag nu får ett jobb framöver ska jag droppa studierna och praktiken då eller hur fasiken blir det? för jag menar, det där ligger väl på runt ett år eller mer.. nä, jag måste prata med dom imorgon innan jag blir indragen i något som bara blir kaos.
.
lämnade zion på dagis halv 9 ungefär och slänger nu in detta inlägg lite snabbt så ska jag fortsätta med högen av papper som aldrig verkar ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0