om grabben själv får välja, kan man säga.

......Med mama Cs talan..
Trist att inte kunna blogga alltid när man vill. Jag kommer på så mycket ja vill dela med mig av men hoppsan så har jag ju inte internet just då. Mycket bilder jag vill visa precis när det händer. men nix. Måste verkligen ta tag i det där nu, men jag vet fortfarande inte vilket jag ska välja.
Som vanligt är mitt minne kort och jag minns inte speciellt mycket av dom senaste dagarna.
Min goknubb mår sisådär, lite sjuk så han blev hemma från dagis idag. Hoppas att han är frisk och kry nog att gå imorgon! Imorgon ska jag åka på birsta och handla lite nya kläder åt lillsnubben, vilket verkligen behövs. Nu när man snart blir isbit så fort man går ut så märker man att man inte tänkt till riktigt på vad man har hemma. Så imorgon.. Ja, imorgon. Fast samtidigt tar det ju emot lite att köpa nya kläder som han ska slita på dagis och smutsa ner med såna omöjliga fläckar som inte går bort.. Får shoppa lite till hemmabruk och sen fynda dagisplagg på ButikLiten. Det låter ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0