-

igår åkte jag och lina runt i timrå, birsta och stan och kollade några företag och vi blev borta sisådär 2-3 timmar. plockade upp zion efter 2 och åkte då runt i timrå. släppte av lina hemma och åkte själv och hämtade mamma på jobbet. vid 18 möttes jag och lina upp igen för att dra iväg på etic för ett pass ass n legs och core. simon var instruktör och var väldigt duktig på vad han gör. detta är något definitivt kommer göra igen! passade mig perfekt och det tog på dom rätta ställena om man säger så. blev otroligt stolt över mig själv att jag klarade av hela utan större klagomål, det var mest skratt då benen började vika sig under mig och skaka en aning. när jag kom hem tog jag en skön dusch och jisses vad man kände sig frisk efter att ha fått kroppen tränad, sov gott gjorde jag också.
-
men var väldigt trött imorse, tog upp zion och han lät mig snällt ligga i sängen en stund till.. han kom och kollade till mig ibland och pussades, men då jag klivit upp och det blev lite fart i dagen så helt plötsligt släppte han en bomb och blev tjurig som attan! jag vet inte vad det varit.. han har skrikit och grinat på mig haha.. han har lugnat sig lite nu, han kör bilen runt runt i lägenheten och då passar jag på att kolla lite vid datorn och även blogga. vi ska nog ta och gå ut en sväng, aktivera oss en aning.
-
har läst klart när ingen annan ser, trodde aldrig den skulle ta slut hehe. men den var väldigt bra men många tårar har rullat nedför kinderna medans jag läst.. en sann och hemsk berättelse. ikväll ska jag börja på ego woman, älskade ego girl och jag hoppas att denna är lika bra om inte bättre! ja men nu så tar vi på oss kläderna och går ut.
-
just ja, någon önskade fler bilder på min lägenhet.. och det kommer! :)
ska hitta laddaren till kameran först bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0