bfouvafdcoxhjköwds

det brinner i min skalle! inte nog med att jag inte ätit något idag så skallebanken blir bara värre och värre! jag ska också sätta mig och skriva cv på det.. säger som mamma Jii A! vad nu det betyder...? kändes helt rätt att skriva iallafall. vart ska jag börja med cvt? alltså.. ska jag gå tillbaka ända till 04 liksom då jag började jobba och praktisera smått eller ska jag börja från 08 då jag fick min första anställning på aveny? hur mycket ska man berätta? ska det vara kort och rakt på sak eller ska det vara långt för att visa sig bra typ? eller VAD..
nå, tur att cissi kommer till hjälp om en stund. hon kanske kan lugna mina nerver och komma med en jätte bra historia om min arbetslivserfarenhet.. det var då ett långt ord, men jag kunde stava till det! se där ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0