förkylning på g?

med tanke på att det är betydligt många fler som läser än dom ynka med vågade 7 kommentarer jag fått som kom ut med att läsa min blogg, så misstänker jag att det är många som antingen inte vill för att det inte är några vänner precis, eller inte "orkar" skriva sitt namn men vad fan gör ni då vid en dator undrar jag?
jaja. tråkigt då jag var lite nyfiken bara. kul att få veta liksom.
-
har lämnat zion på dagis för en timme sedan och jag saknar honom redan. sitter nu här och ska skriva klart cv och personligt brev, men jag ser knappt med mina ögon som bara rinner.. bryter förkylningen ut nu eller? hoppas inte. jag nyser också, som jag aldrig brukar göra ens när jag är riktigt sjuk.  typiskt. hoppas mamma kommer hem med bilen på lunchen så att jag kan åka upp och snora och nysa på någon på arbetsförmedlingen..
förflyttar mig nu till sängen och bäddar ner mig och skriver klart.
ciao.
i brist på annan bild får denna duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0