Sneak peek

Slutade jobb rätt tidigt igår, drog sedan för att uträtta lite ärenden.
Kom hem och mös med Zion en stund, sedan kom barnvakterna.
Det blev till att göra klart släktträdet iallafall, namnen skrevs dit igår.
Strax ska jag åka för att sätta resten av blommorna på plats.
Det blev en till spontan tatuering igår också. En liten  söt en.
Jag satte den på en plats jag vet att jag kan tatuera över om jag vill.
Eftersom jag vill ha en större där så småningom. Döm mig inte.
Jag och Cissi kompar så otroligt bra, hon får mig att skratta.
Hon gör mig glad, och jag bringar henne mycket lycka också.
Vilken fin vän jag har! Hon möter upp mig hos Tommie sedan,
hon skulle först på något möte, sen ska även hon bli märkt för livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0