Sommarfräscha smycken..

Nu är mina fina smycken klar, fick lite hjälp av cissi.
Dock var inte korset med som egentligen skulle hänga i örhänget..
Men jag är ändå så nöjd med resultatet då cc gav mig en fjäder.
I armbandet hänger små kors, och i det andra har jag trätt lite vitt siden.
Fotlänken har ett kors på sig och det svarta pärlan hänger vid fästet.
Skulle ha tatuerat mig imorse, jon med. Tommie fick hämta hem sjukt barn.
Han ska lösa det tills imorgon, då väntas jobb först sedan ska jag märka mig igen!
Denna gång blir det roten så trädet äntligen blir klart, sedan ett kors..
Kors kors kors, älskar kors! Det ska iallafall täcka det fula ärret på benet.
Strax ska vi iväg med syster och Ronja till deltat och gå en sväng.
Sedan hem och sola på balkongen, mysa med Zion m.m..
..Och ops.. Där kom jag ut med tatueringen på bilden också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0