sovmorgon

Vilken sovmorgon vi tog idag, jag och Zion. Ända till 11 (!!??)
Jag tror att vi båda var helt slut efter helgen och behövde denna sömn.
Han gjorde lite hyss i morse och sedan när Jon åkt på jobbet,
så kom han och la sig brevid mig och på den vägen är det.
Han vaknade till ett antal gånger då jag fick sms, men tvärslockade igen.
Vi klev upp och fikade, plockade upp Sara och Ronja, ut till famor och farfar.
Vilket underbart väder det varit idag, helt otroligt. 20+ i solen här hemma.
Hos F och F kunde jag springa utan jacka. Älskar att sommaren är på g.
Det bjöds på fika och våfflor, prat och trevligheter. Vackra människor!
Vi tog också en tur till birsta för att köpa bokstäver, sara är lite av en copycat.
Tvättade bilarna, dock helt fel medel hon gav mig så nu är den fettig och ff smutsig..
Nu har vi äntligen landat hemma, Zion ligger till sängs och jag ska ner till mor.
-
Anslutningen mellan mobilen och datorn är ur funktion så har dock inga nya bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0