svar på tal

En som aldrig tigger  (bort.med [email protected]) om glömska...............:
Du tigger så fint.... "har inga pengar på luren"... Är din släkt helt bombade eller?? Sen i nästa sekund så shoppar du en det ena en det andra.
Sluta tigga o gör rätt för dig socialbidragstagare! Fin framtid du har framför dig... heh
Nyfiken om -:
Konstigt att du aldrig publicerar att man tycker att du är bortskämd och en snorunge. Att du lever av samhället och inte gör rätt för dig. Barn ska inte skaffa barn framförallt barn som inte ens klarat av skolan. Lycka till i ditt patetiska liv..
Visa att du är vuxen och ta ansvar för ditt liv. Jobba elller plugga
Jag ber om ursäkt till dom själv väldigt omogna anonyma människor som lagt dessa kommentarer. Faktiskt så är det så att jag inte ens sett detta för än nu när jag gick tillbaka och kollade i kommentarer. Hade även en hel del andra som jag tycker är väldigt synd att jag inte sett för än nu. rader som jag hade varit till stor hjälp just i dom olika situationerna.. jag är inte den som är feg att svara. Så tillbaka till detta. Förstår inte grejen med att jag "tigger" med att tala om för min far och plastmor genom blogginlägget att jag inte hade pengar på telefonen för att ringa upp dom då jag vet att dom läser? Och nej, min släkt är dom vackraste och klokaste människor jag vet :) Att jag shoppar, hm. Ja det vore väl så att jag köper saker för att överleva, om det inte är helt okej så vet jag inte vad? Och om jag unnar mig en och annan sak då och då, det är jag värd. Jag har alltid gjort rätt för mig, klarat mig fint men tack för att du bryr dig ändå skojare! Och ja, min framtid ser väldigt fin ut, tillsammans med min son, familj, vänner, jobb och allt som hör till. Hur ser ditt ut?
-
jag behöver inte tala om för andra hur mitt liv och ekonomi ser ut, men jag tänker säga det att jag klarar mig bra på egen hand! egentligen vill jag att det ämnet ska slå fritt i allas tankar, för jag försvarar alla dom som går på bidrag, jag tycker att det är en fantastisk grej och möjlighet för dom som verkligen behöver det, istället för att många i sverige ska bli så illa som hemlösa. jag hymmlar inte med att jag själv varit där och tycker inte alls (som många andra) att det är pinsamt, men med ett mellanrum från jobb-föräldraledig-arbetslös-jobb plus att vara ensamstående så var det en kamp men mycket pengar fanns utanför. sen kan jag hålla med på att det finns många bidragsfuskare som inte alls försöker göra någonting åt sin situation och bara glider på en räkmacka, men själv har jag gjort allt jag kunnat och tiden var knapp. Människorna och även jag betalar ju för i helvete skatt själv! idioti från din sida retard.
-
Och du nyfiken, jag förklarade ovan varför jag inte publicerat tidigare än nu. Jag är bortskämd med kärlek från mina nära, det tycker jag inte alls är fel och jag kommer att skämma bort min son minst lika mycket! Man kan inte klara allt, och om med lite hjälp ibland, så är det faktiskt så att man lär sig. Där är vi igen och jag säger det även igen, jag har alltid gjort rätt för mig. "Barn ska inte skaffa barn" vad är det för snack. Jag var 19, och mogen nog. Och skolan, hade du någon grund för varför du skrev det? Isåfall bör du veta att det inte var något val för mig just då, mer än att avsluta mina studier. Hur många människor i världen finns det inte egentligen som inte har någon utbildning och barn men som ändå klarat sig bra? -Jag är en av dom och stolt. Jag är otvivelaktigt mer vuxen och mogen än dig, och ansvar har aldrig varit min svaga sida. Jag tar ansvar över allt omkring. Och sist men inte minst, om du behöver svar så jobbar jag och ska framöver plugga. Att jag lever av samhället och är socialbidragstagare kan du nu skjuta upp någonstans där solen inte skiner! Appropå det så vill jag ställa en fråga till dig, varför.. när det finns socialbidrag osv, ska inte dom behövade få ta hjälp av det? Det är väl liksom lite det som är meningen. Det finns så många fina människor som aldrig gjort något fel, har gått i skolan (!!!), till och med har haft/har heltidsjobb men som helt plötsligt ändå behöver lite hjälp för att överleva vardagen, det finns även i ditt kontaktnät. Säg mig nu, varför inte? Vad tycker du är så fel? Det är jävligt synd att så många behöver det där bidraget, men vad ställer till det? -Jo, dagens samhälle.
Och det enda patetiska blandat med mitt liv var när ni la dessa rader i min blogg.
-
en som aldrig tigger ([email protected]) om glömska............:
Du tigger så fint.... "har inga pengar på luren".. Är din släkt helt bombade eller?? Sen i nästa sekund så shoppar du en det ena en det andra.
Sluta tigga o gör rätt för dig socialbidragstagare! Fin framtid du har framför dig... heh

Nyfiken om -_
Konstigt att du aldrig publicerar att man tycker att du är bortskämd och en snorunge.
Att du lever av samhället och inte gör rätt för dig. Barn ska inte skaffa barn framförallt barn som inte ens klarat av skolan. Lycka till i ditt patetiska liv..
Visa att du är vuxen och ta ansvar för ditt liv. Jobba eller plugga.


Kommentarer
Postat av: Morsan

Gumman.

Lägg ingen energi på sådana som ännu inte hunnit

skaffa ett eget liv.

De känner inte dej, och har därmed ingen rätt

att uttala sej om ditt liv.

Innan de gör intrång, ska de först lära sej sunt

jävla hyfs och en bättre kunskap om andra människor.

Ordspråket säjer: Som man känner sej själv, känner man andra.

Det stämmer nog in på dem!!

2011-04-02 @ 20:57:09
Postat av: Anonym

men herregud.....skit i dom. dom är bara avundsjuk ;)

2011-04-03 @ 09:41:30
Postat av: MAJA

hahaha vad är det jag läser? vilka patetiska människor det finns alltså, och så fegt att vara anonym! skit i dom! =) PUSS <3

2011-04-05 @ 18:42:10
URL: http://naws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0