you can't scare me, i have children

Är så otroligt nöjd med mina hittills gjorda tatueringar!
Allt som allt har jag nu gjort 9 stycken, på den 10e blir trädet helt klart.
Kan knappt bärga mig till nästa som blir av, efter roten då.
Jag funderar.. Jag ska nog börja med ärret på benet då.
Jag vill ju ha den klar till sommaren, så att jag slipper allt med att inte sola osv.
Idag har jag väckt Jon ett antal gånger, sen umgåtts vi som den fina trio vi är..
Tvättat onödigt mycket kläder. Vinkat hejdå till min lilla prins som är hos farmor nu.
Herregud så jag saknar honom redan, vad ska jag göra med tiden liksom?
Tagit en fika med J. Träffat pappa en sväng. Lyssnat på mycket bra musik.
Varit på birsta med mor och köpt present till syster som fyller år idag, grattis!
Tagit mig tid till att scrapbooka lite. Hjälpt Maria i lägenheten. Ätit vitlöksbröd.
Härnäst ska jag ta mig ett varmt skumbad med ett glas vitt i handen.
Imorgon väntas jobb och därefter ska jag nog åka och fira Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0