Jag älskar livet idag

Igår var en blandad dag, jobbet gick bra men segt, glad över att få hämta paketet med allt smink jag beställt, orolig över att inte riktigt få ihop kvällen men räddarna i nöden, farmor och farfar, kom till undsättning. Mycket trevlig kväll på Medvind med nya chefen och arbetskamraterna! God mat, bra musik och så härligt sällskap! Kaptenen tog en extra tur för att vi skulle se sälarna, det tackar vi för.
Idag har jag varit riktigt effektiv med jobb först, hem och drack kaffe med mor, klädde om köks stolarna i vitt tyg (mycket nöjd) Skänkte massa tröjor till liknande "uff"lådan. Ska senare ikväll sy lite nya kuddar och försöka hitta en bräda för att kunna klä om träfåtöljen och även måla den imorgon. Idag är livet helt perfekt då jag hunnit med allt vad jag gillar att göra, och att som bäst avsluta Zions vakna tid för dagen så kramas vi under en filt med tända ljus och bompa på tv.
Just, beställt hem en riktigt stor godispåse med Jon.. Herregud vad jag längtar tills han kommer hem från Bergsjö!
Imorgon ska jag åka en sväng till Tommie efter jobbet innan han åker till stockholm. Till stan och köpa höst jackan jag spanat in och även kika på arbets skor. Tvätta och på kvällskvisten ska jag och Zion åka och storhandla. Fullspäckat schema, men jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0