dagarna som gått..

senaste har jag bara varit med min lilla och stora gos, zion och jon.
har även skruvat ihop affärsplanen och färdigställt den, den är nu inskickad.
möte den 3e med rådgivaren och erling. spännande!
idag var vi på seminarium för bokföring, intressant men med 6 timmars sömn,
på två nätter (!!!) är det svårt att koncentrera sig. men jag höll mig vaken, lovar.
har försökt fixa håret på amanda, dåliga resultat vid avfärgning och blondering..
nästa steg blir en lite mörkblond färg som grund för slingor.
har haft min kära vän sophie här också, otroligt kul, mysigt, underbart.. ja allt det där.
hoppas på att få träffa henne innan hon beger sig mot oslo igen.. tråkigt.
nå, nu ska jag bara invänta jon som slutar jobbet om 5, se BB, sedan sova.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0