fina grader.

hej söndag! vilket vackert väder du bjöd på idag!
jag och zion ligger i soffan och käkar kex. inget hit det där med smulorna..
men mama c är inte ovan sin plats vid damsugaren, så låt gå.
vi ger oss nog snart ut i snön och blöter ner oss sen kan vi ju alltid hoppas på en promenad med jon.
föresten så skulle han hem och spela in, jag fick höra att låten blir klar i dag och jag kan inte längta mer.
inte för att skryta liksom, men han har en gudomlig röst min karl.
-
annars så längtar jag bara tills lina och tobbe får sin andra kladdiga bebis imorgon.
skänker många tankar till henne som gått över tiden 2 veckor idag, måste vara förjävligt rent ut sagt.
att vänta sig bebis innan bf eller strax efter men sen få gå 2 veckor till, man vill ju bara ha sin bebis.
hoppas det går bra imorgon och jag längtar efter en bild på bastians lillebror.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin du är Carro!

2011-02-06 @ 15:49:26
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0