fruktade tisdag..

igår kväll hade jag ett fullspäckat schema för tisdagen, idag är den dag jag fruktat här,
men jag har inte alls så mycket för mig. zion blev hemma med feber. därav inget städ av förråd.
syster ska fortfarande komma sedan, men hon ska bara äta här. sedan ska jag sätta löshår på matilda.
jobba halv 6, efter det försöka hinna med homepartyt uppe på loppisen.
okej, nu såg jag att dagen visst var fullpackad med saker, men bara på eftermiddagen/kvällen.
nog jobbigt är väl det. men ni ska se att jag överlever dagen iallafall.
fint väder, så vi ska väl passa på att gå ut och få lite frisk luft så kisen kanske blir frisk till dagis imorgon.
eller nej, vi ska ju in på sjukhuset med lilZ då, ska kolla upp hur allergin ligger på skalan nu.
hoppas verkligen att det har "försvunnit" lite och att vi om ca 1 år kan börja ge honom mjölkprodukter!
så här såg han ut då han vid 3,5 månaders ålder fick allergichocken.
väldigt svullen, röd, prickig och öron som bollar..
här har vi fått medicin, sovit kvar på sjukhuset och är pigg och kry igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0