fyndatttt

idag har jag fyndat så många fina saker, bara loppisprylar!
jag är så glad över allt som jag fick med mig i påsarna hem!
dock är jag ju en sån som ska upp med allt på en gång,
ställa allt på plats och fixa till allt, så..
nu sitter jag här och har ingenting kvar att göra.
fick med mig spets som jag ska pyssla med senare,
virkade dukar jag och L ska göra skålar av,
en liten sophink i korg som jag självklart sprejat vit,
söt notishållare, ljusstake, en liten "korg i korg" för förvaring av papper,
en söt och rätt stor glasburk, nyckelskåp, en liten hylla till köket,
stor brun skinnväska med handdukar i, dom slängs det var väskan jag ville åt.
glasögon med perfekt skärpa för mig lyckades jag också hitta,
en hög vas (sprejat vit) med plastblomma i, perfekt i badrummet!
stor rorri racerbil med ratt som man styr den med till min lilla stjärna.
tror ni förstår hur lycklig jag är över mina fynd!
snart är jag nog nöjd med mitt hem iallafall, men lite saker kvar än..
som att köpa den där kistan/lådan att ha som soffbord. längtar!

fönsterrutan har inte riktigt hittat sin plats än. korgen för papper är just nu full i dukarna.
tavlan med gubbarna ska bytas ut mot en förstoring på zion, blomman ska stå på lilla bordet i hörnet,
men det är nymålat. pysselhörnan är rörig som vanligt. stora fönstret måste jag göra något åt, för mycket!!
..föresten, varför är texten blå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0