linda och felicia

också var det ju oväder igår och det fick jag allt smaka på när jag skulle ut och köra.
fastnade 5 ggr. hurray.. tur var att jag hade lina till "hjälp" haha.
nå, vi satte igång och bakade igår vid 9, blev klar ungefär vid 12.
enormt goda tyckte mamma ewa som möttes av en liten bullpåse på morgonen.
jag och jon somnade sent igår, jobbigt för honom idag på jobbet, men mysigt tyckte jag då.
idag sov kisen till 10 (!!!), klev upp och drog på oss kläder för att sen åka till linda och felicia.
två riktiga busungar fick leka av sig med varandra, också göra sig illa. men det hör till.
tycker att dom skötte sig riktigt fint ändå. galet söta när dom pussas, håller hand och kramas.
zion har träffat den mycket bestämda tjejen i sitt liv.
-
ikväll vetti tusan. ni kan ju hojta om ni vill ses. är ju fri som en fågel med bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0